15 June 2012

Hi saya dah okay


Assalamualaikum and hi ;)

Maaf la saya privatekan blog beberapa hari yang lepas. Macam-macam berlaku pada diri saya. Saya mengaku, saya yang salah. Saya yang emosi. Saya yang buat kerja gila. Saya pun tak tahu nak luahkan ikut mana, saya dah buat benda yang salah. Nasib baik kawan-kawan saya memahami, nasihatkan saya, dan saya dah kembali okay.

I even cried in front of Affat, Fatin, Izzati, Ijat semua masa tu. Lepak tepi dewan, pastu aku nangis. Semua orang macam "Eh kau kenapa ni?" Affat bawa saya pergi tempat lain, tak tahan weh. Meleleh kat situ juga. Dengan orang lalu lalang, segan dia jangan cerita. Memang sedih gila masa tu. Geram, sedih, marah, sakit hati, kecewa, stress semua ada. Gangguan mental agaknya.

Paling memalukan saya menangis depan Ayie dengan Malon dalam kereta. Nangis yang gila punya ah lama gila. Dia macam redha gila tengok saya camtu hahahahahahahahaha kelakar wei Fatin siap kutuk lagi.

Fatin : Buruk en muka syamim nangis hahahahahahhaha
Me : Ah tak guna ah
Ayie : Comel...

Mekasih Ayie jaga hati. Mekasih ;)

Terima kasih yang text saya tanya kenapa private blog semua. Terharu. Ceceh. Walau apa pun, saya nampak apa hikmah terjadi semua ini. Terima kasih yang mengambil berat. Oya, boyfriend dah comeback. Mood gedik ; ON! Youngmin is so cute i tergolek depan tv okay masa diorang nyanyi. Aiyyyyyy! We're high, we're high, we're high, we don't stop! <-- Lirik lagu Love Style, lagu baru Boyfriend. Hehehe okay. Saya nak sambung muhasabah diri. Bye semua orang. Sebelum tu, tolong saya ya, vote for Boyfriend dekat Mnet! Jangan lupa tengok mv diorang!


3 comments:

yui said...

alhamdulillah...

Anonymous said...

asal mim kita ni?

Cik Lilo said...

Alhamdulillah! Hmm kita ada masalah je tapi dah settle pun