08 August 2012

3 bulan ini.

Assalamualaikum.

Raya akan tiba dalam masa seminggu lebih sahaja lagi. Raya pertama dan kedua, saya beraya belah ayah, di Batang Kali. Raya ketiga dan seterusnya akan berada di Terengganu. Tapi raya saya habis sebaik sahaja raya keempat. Ayah kata, raya kelima dah boleh mula study balik sebabbbbbbb.....

TRIAL ADALAH PADA 28/8 OMG SILA TAKUT SEKARANG OMG!

Dan seperti anda semua tahu SPM akan bermula pada 5/11. Oleh itu kepada mereka yang tak sedar-sedar, wake up wei wake up! Kurang 90+ je masa yang kita ada sekarang ni. Nak kira dengan masa tidur, masa gelak ketawa, mungkin sebulan je kot tinggal! Ah sumpah menakutkan pfffftt i boleh pengsan bila fikir pasal ni. So saya target trial saya 6A/7A je kot. Tak berani ah target benda tak mampu ni. Tapi bonda macam kena 8A ke atas or else... huh mungkin dia ambik balik blackberry aku kot. Ah omg cane nak hidup tanpa blackberry ni? Menangis boleh? Hahahaha tak tak. Boleh je hidup tanpa bb. Sekarang ni manade aku beli BIS dah. Tak dapat online kat bb. Faktor utama ;

Takde duit nak topup. 
Kalau beli BIS, kerja aku asyik tweeting, bbm je!
Tak study.

Jadi saya rasa saya takkan sempat update blog macam biasa. Tolong ah doakan saya ok. Saya mohon. And good luck to all 95s. All the best babies~ Apa lagi eh nak cakap? Entah tu jela kot. By the way ada cerita lawak kat sekolah tadi hahahahaahahha masa english camtu aku macam merapu tetiba tau. Lebih kurang cani ah.

Me : Teringin ah nak panggil seseorang abang sekarang ni.
Aizat : Panggil aku abang.
Me : Boleh?
Aizat : Boleh...

Pastu aku gelak-gelak tah pape tak ingat dunia pastu kitorang cerita pasal baju and Aizat was like...

Aizat : Abang nak nampak tough ah.
Me : Hahahahahahha lucu ah abang ni hahahhahahaha

Maigod macam isteri solehah dah gaya aku. Luqman pulak cam tergelak-tergelak je tengok aku. Hahahahaha. Ah satu lagi eeee aku benci doh aku dengan Ayie macam awkward gila bila jumpa sekarang. Bila lepak sama, aku tak tau nak borak apa. Ni semua pasal kawan-kawan kitorang yang tuduh kitorang couple. HAHAHAHAHA MEMANG TAK AH DIA BESTFRIEND AKU KOT YA ALLAH YA TUHANKU. Memang tak mungkin ah kan. Zzzz tapi siapalah aku, aku menafikan pun takde siapa percaya. Diorang lebih percayakan cerita bukan-bukan :( Hahahahahaha. Sukati korang ah! Malas layan. Benda takde pape kot.

AH OK ITU JE BYE LOVE YOU!

No comments: