06 April 2012

Kehidupan seorang saya.

Hi semua orang. Semalam saya telah menjaga Nazmi dari petang sampai ke malam. Pergh. Terasa bangga. Terasa seperti seorang kakak yang bertanggungjawab. Terasa seperti emak-emak only. Terasa seperti sudah boleh berkahwin. Hahahahahahaha diam ah.

Ayie berkata "Kau ni boleh diharap. Dah boleh kahwin" Memang pun ah! Tau lama dah aku ni boleh diharap. Semalam bonda saya yang belum habis pantang bersama bayi berusia dua minggu ini bersama ayah menjemput saya pulang dari sekolah. Kemain lagi pergi jalan-jalan petang tu. Lepastu dalam kereta, aku yang pegang baby. Parents saya bercinta di hadapan. Hahahahahahahaha! Lalu mereka pergi ke mana-mana, aku kena tinggal dalam kereta, tidurkan bayi berusia dua minggu ini.

Oh ya semalam juga saya telah menyusukan beliau. Maksud saya, susu botol. Masa tu JJ call aku. Aku cerita ah kat dia aku berjaya bagi susu kat nazmi, tidurkan dia, jaga dia semua kan. Pastu JJ macam "Macam mana kau bagi susu kat dia?" Aku kat situuuuuuuuuuuuu "Hahahahahah bodoh sangat kau ni. Susu botol ah bodoh." Hambek ko! Bodoh yang dapat. Tu ah permainkan aku lagi. Ingat aku bengap sangat ke apa.

Muka baby menggelupas ah semalam :( Sian dia.
Hi ni lah boyfriend baru saya. Izib Nazmiuddin. Baby Nazmi kita :)


6 comments:

Asyillah Aisyah I. said...

Boto susu Tommee Tippee ke?

Cik Lilo said...

Syillot : Tak perasan pula. Ye kot!

yui said...

ohh nama nazmi ea? first tym dgr nama izib tu.. apa maksud dy?

Cik Lilo said...

Yui : Izib tu actually nama family kitorang ^^ macam semua cousin kitorang semua nama mula IZ :)

Asyillah Aisyah I. said...

Ala perasan-kan lah cepat haha. Sama dengan botol nephew ite. Tengok puting pun tahu ahaha :p

Cik Lilo said...

Syillot : Hahahahaa haah betullah botol tu. Kita dah tengok ni kat sebelah ^^ Besar en botol dia haaha