06 November 2016

My graduation day.

Assalamualaikum..

Hello friends! Its me, again hahahahaha. OK so apa benda yang penting membawa kepada penulisan blog ni. Well sekarang kan orang tak baca blog dah tapi aku nak tulis jugak sebab nanti bila-bila boleh baca balik since I don't have a diary kan. Penting ok benda ni at least to me lah!

Last Monday 31/10/2016, I finally graduated. Hehehe yay Diploma in Accountancy. Walaupun bagi orang macam Diploma je punnnn, but I am happy and proud of myself because it is not my first choice anyway. Alhamdulillah, in two years aku grad degree pulak, inshaAllah. Pray for me gais!

So aku punya convo kat Putrajaya International Convention Centre, my parents datang and I am happy that I made them proud. I can see it in their eyes. My mom rakam masa aku naik stage and I can hear my dad tepuk tangan and said "Wuuhuu" HAHAHAHA over gile. I received the CEO's special award too (sebab dapat dekan every sem) Alhamdulillah. Memang aim dari sem 1 nak grad with this award and berkat doa parents, pertolongan lecturers and kawan-kawan, tercapai jugak hasrat ni. Walaupun bagi orang lain biasa je but its not easy for me. Semoga masa Degree ni I will graduate with First Class Hons pulak, amin! Takde apa lagi yang aku nak dalam hidup ni selain membanggakan parents and jadi contoh yang baik untuk adik-adik. Dan travel. Dan jadi kaya. Dan kahwin. Eh hahahahahahha!

So takde apa lagi lah nak tulis. Nak upload sekeping gambar buat kenangan je boleh tak?






No comments: