04 October 2016

Hello~

Assalamualaikum!

Hehehe hello guys! Alhamdulillah dah 3 weeks kite masuk degree. Haritu macam sedih gila kan nak sambung study but as I said earlier Allah is the best planner. I am totally grateful for what I have now... InshaAllah. I am now studying at one of the MARA's institution. Ha takleh type full kang orang google jumpa blog comels I hahahaha oh I am also a student under Dublin Business School Ireland. Alhamdulillah. Its a collaboration programme actually. The benefits - we can access their e-library and online learning system yadda yadda and so much moreeee. But the scariest part is our exams papers semua from Ireland lecturers pun dari sana ada jugak so its kinda hard for me to understand their accent but its okayyyyyy! I can do it!

Yang jadi best gile sebab my friends from Diploma years pun sambung study sekali and kitorang semua dapat sekelas (well panjang ceritanya nak dapatkan satu kelas ni hahahaha tapi madam baik and sporting so yea) so memang bingit gileeee! Bising!

Oh yea guys a lil update on my life kakakaka macam lah kau tu penting sangat kan Mim! OK. I convo this month.... Yayyyyyyyy! Alhamdulillah. Tak sangka 3 years tu cepat sangat berlalu. Sekarang dah officially ada Diploma in Accountancy. Yang macam terharu sikit because I managed to reach my target to graduate with *insert pointer* ahahahahaha. Its my target since the very first day kite register Diploma tau! Berkat doa ibu bapa and pertolongan kawan kawan saya yang baik hati tak kedekut ilmu dapat jugak merasa macam educated walaupun kawan lain pointer lagi gempak. HAHAHAHAHA motif pls!

Um ok lah I cannot goreng any perenggan sebab ni pakai hotspot diri sendiri je. Wifi college sucks BIGGGGGGGGGGGGGG TIMEEEEEEEEE GUYS! Nak access Moodle pun tak lepas. OK see you next time! Bye!

No comments: