18 November 2016

Stresssssssssssssss

Assalamualaikum everyone!

Harluuuuu. Kite kat rumah ni. Uols katne tu kat college ke rumah sewa? HAHAHAHA. I cuti seminggu reading week. Tapi bukan study week tau! Reading je. Class I 7 weeks then cuti seminggu then sambung class then cuti sem 2 minggu je. Pastu masuk sem baru. Final exam cuma di penghujung sem 2 sahaja. Memang relax lah kan aku final setahun sekali je. Tapiiiii assignment dia susah namatey. OK takdelah namatey tapi leceh la. DBS why you do dis to ussssss?!

Aku rasa macam nak give up je amik degree ni sebab susah hahahahaha dia cam bukanlah susah pon aku yang malas kot. Asal ada gap (btw class kitorang sumpah tak pack hahahaha banyak gile masa lengang) tidur. Tidur main game makan tidur. Serious masa diploma dulu aku rajin 100x ganda daripada sekarang. Mana tah pergi semua motivation and kerajinan aku. Mesti sebab aku menganggur lama lepas habis intern haritu membuatkan aku jadi malas teruk. HAHAHAHA.

OMG guys I ada berita nak bagitau.

"WHAT MIM NAK KAHWIN DAH?"

Tengkorak uolss. Jodoh pun tak nampak lagi kat mana. Eh hiiiii awak yang handsomeeeee tuhhhhh hahaha. OK bakal jodoh mungkin dah ada (pls doakan yang baik baik).

Bukan.

Cerita dia ialah aku tengah buat assignment pastu aku pening pastu membawa kepada penulisan blog. Huhuhuhuhuhu cowi cebab lie to u pipel :(

BYE!

Serious takde motif gila entry aku. Serious. Serious sorry sebab buang masa korunk!!!!!!!!!!!!!!

No comments: