14 February 2014

Confused.

Assalamualaikum!

Hi everyone, ok jangan nak everyone sangatlah. I don't have readers. Nowadays people use Twitter & Instagram lah mana pakai blog. But oh well, I still love to express my feelings, share stories through blog. Boleh type panjang-panjang dan goreng ayat sesuka hati. Tahun ni dah masuk 5 tahun kot aku blogging? Since I was 14.... Ha bayangkan, bayangkan. Betapa setianya aku kat lilomines ni. Mana nak dapat orang setia macam aku. Setia pada blog. Setia minat Jo Youngmin sejak umur aku 16. Peh bapak setia. HAHAHAHAHAHAHAHA. Puji diri sendiri adalah mainstream sangat.

OK perangai puji diri sendiri masih tak berubah. Hey siapa nak puji diri sendiri kalau bukan kita?

Nak cerita, I am still confused. Confused kenapa aku masih di sini, masih belajar. I mean like seriously I am not interested to attend classes and all. HAHAHAHA why? Aku malas. Terlalu malas. Being in this so-called dekan class makes me feel like killing myself. Eh tipu je. Cuma aku stress lah. Tahu tak perasaan bila kau rasa kau paling bodo antara semua kawan kau. Ya, ya. Aku ni slow sket. Kena study banyak kali baru faham so memandangkan classmates aku semua pandai, aku rasa tercabar sket ah. Tercabar ah ego aku. Tapi parents pesan, ni persaingan sihat. Macam kau tengok orang study, kau pun rasa semangat nak study. Ah semangatlah sangat. Semangat taik kucing.

Oh dan misi aku nak mengekalkan imej misteri dan pendiam serta tidak bergaul dengan orang tak dapat dipertahankan. I like to bahan people! And of course, perangai aku dah terkeluar hahahahahahahhahahahahahah semua orang tahu aku suka bercakap dan bahan orang dan merepek dan berperangai aneh serta annoying. Pasal tu takde laki ngorat aku sepanjang aku kat kolej kot. Either I am too ugly or annoying. Atau pendek. Eh sama je hahahahhahahaha. Whatever.

Oh it's 12.15AM already and I am still here. Got microeconomics' quiz tomorrow. Heh.

Oh aku baru tahu perasaan ada first love ni macam mana. Macam selama ni ada boyfriend tapi zaman sekolah kan ala cinta monyet macam ala tak layan lah kan. Tapi bila dah dewasa ni, ceh dewasa konon Mim hahahahahahhaa, yelah dah 18 ke atas ni kira dewasa lah. Ada budak sekolah aku yang dah kahwin, siap ada yang pregnant lagi skang! Kemainnnnn, iols ni ha jodoh pun tah bila nak sampai depan mata taktau. Ha cakap pasal apa tadi? FIRST LOVE! Perasaan ada first love ni indah jugak sebenarnya. Dan menyakitkan. Entahlah. HAHAHAHAHAHHA. Apehal jiwang? OK. Bye. Malas ah cite. Malu. Bye.

1 comment:

en. xbrape nak mimpi said...

ade je pengikut tuk setiap cerita awakkkkk