19 February 2014

Give your heart a break.

Break okay bukan brake. HAHA!

Assalamualaikum....

Hi. I am fine, ok nobody cares. I don't know. Nowadays, I feel like I need a break. From everything. Like every. single. thing. in. my. life.

OK. Melampau.

Hahahahahahaha no. I am happy with my life. Alhamdulillah. May Allah ease everything, may Allah bless everyone and forgive all of our sins. Sejak makin dewasa ni, aku banyak belajar bersabar dengan orang. Kalau dulu, you readers (kalau masih ada sobs) mesti perasan bila aku marah dan aku update blog je, haruslah aku memaki hamun orang-orang yang buat aku annoyed itu. Eh padan muka ko sape suruh menyakitkan hati aku. Oh aku sakitkan hati orang tak apa, because I am cool liddat. HAHA!

Tapi sekarang, aku macam hm lantak ko la nak jadi apa. Sukati ko la nak buat apa. Gimampos. Kakakakakakaka. Lebih kurang la. Hahahaha tapi takde ah suruh gi mampos. Aku baik ok. Aku macam hm maleh layan jelah orang-orang yang menyakitkan hati aku ni. Tak apa. Harini hari kau, esok hari aku. Lusa pun hari aku. Tulat hari aku jugak. Hari-hari seterusnya hari aku lagik. Kesahhhhh? Haha. Seriously, bila sampai satu tahap aku ni kira hati kering dah. Dikurniakan kawna-kawan yang kuat menganjenk (read;menganjing, suka bahan) aku dah lali dah bila kena nganjenk dengan orang luar. Serious woi. My girlfriends nampak je ayu, mulut semua takde insurans. Siapa cari pasal memang siap!! HAHAHAHA. Tapi kitorang laser antara ktorang je, tak kacau orang pun. Tapi tulah, semua buat aku rasa dah takde kesah orang nganjenk aku. Hahahahaha.

Tapi bukan ini aku nak cerita. Aku dah lupa sebenarnya aku nak cerita apa. Aku layankan je apa benda yang bermain di kepala hotak aku ni membawa kepada entry sampah lagi tiada gunanya ini. Well, hello, ni Syamim kan. Suka takde motif dalam hidupnya. Haha.

Eh do you guys ever love/like someone but you realize that you can't have them in your life and it hurts you so bad when you think about it? If yes, then i am in that kind of situation now. Seriously, the pain, arghhhhhh!!! I don't think I will love someone else as much as I love this guy. First love katakooo, ceh first love la sangat. I used to have a boyfriend masa sekolah tapi cam ala cinta monyet kot cam tak kira ah kan. Start form 4 gitu aku manade bf dah. Dah ala ala dewasa ni baru perasaan tu ada balik hahahahahhaha. But I sedar diri, I can't have him. I tried my best to keep him but I don't know. We don't know hati orang kan. Kita takleh baca. Maybe dia rasa benda sama cam kita or sebaliknya. Aku redhooooo hahahahaha. Semoga Allah menunjukkan kebenaran padaku, amin..

OK, next.........

Takde next dah. Bye.

1 comment:

Anonymous said...

miss u