13 March 2013

Test JPJ.

Alhamdulillah! Aku lulus test jpj. Yay. Dah ada lesen P. Yay hahahaha. Tadi berdebar gila, rasa kecut perut, nak muntah, pening semua ada sebab nervous sangat. Masa kat bukit tu kereta aku dapat tu cam tak best sikit, susah nak imbang minyak dengan clutch. Nasib baik selamat turun. Pastu buat parking & tiga penjuru, okay ah. Aku cuak gak do kalau tiga penjuru aku tu terlanggar garisan ke mende, hahahahaha. Tapi jpj tu cam relax je, tak tengok pun, ah bantai je ah.

Nombor giliran aku 29 tau ((wow birthday aku)) cam awal gilaaaaaa kot. Aku punya test sesi pagi. Afiqah pun sama. Dia nombor 22. Kira dekat ah kan. Kalau dah dengan Afiqah memang merepek jela memanjang aku neh. Nak hilangkan nervous punya pasal, duk gelak-gelak merepek semua. Pastu jalanraya pulak, aku dapat kereta sama dengan Afiqah. Kira orang JPJ kitorang sama lah kan. Syukurrrrrrrrr! Pakcik JPJ tu baik gila. Sembang-sembang dengan aku, gelak-gelak, merepek, pastu dia pasang radio nyanyi lagu Najwa Latif. HAHAHAHA. Aku layankan jelah kan, nak lulus! Pastu masa dah habis jalanraya tu, aku cam aaaah leganya rasa cam satu beban dah terangkat dari bahu aku. Pastu keluar kereta senyum-senyum gi hantar borang kat office pastu gi makan dengan Afiqah & Fairuz (aaa dia neh pernah sekolah aku dulu kejap so kitorang lepak sama ah tadi). Waaaaaaaa terharunya. Aku ingatkan aku tak lulus tau sebabnya aku selalu mati engine tau. Tapi tadi takde pun mati engine, aku cam aaaaaah bersyukur gila tau tak. Dah habis nervous dah untuk minggu ni.

Next week nak nervous lagi. RESULT SPM. Fuh. Ni jangan cerita ah, aku memang ngeri gila. Rasa nak meraung je. Tapi takpe aku malas nak nervous dulu. Tunggu sehari sebelum tu baru aku nervous hahahahahahahahahahha. Okay. Bye.

No comments: