28 February 2013

Note to self.

Ini entry gaya matang. Miahaha.

So aku nak bagitau korang apa yang akan terjadi bulan March ni. Dan selepas bulan March juga.

1) 13 March ni test JPJ. Tolong doakan aku lulus ye. Nanti aku ada lesen bolehlah aku bawak korang naik kereta.
2) Birthday adik aku ketiga, Caca, 2 March.
3) Birthday adik aku kelima, Nazmi, 23 March.
4) Birthday kawan baik aku, Arief, 23 March.
5) Birthday adik aku keempat, Najmuddin, 24 March.
6) Birthday Hoya, 28 March.

Bukankah seronok bersuamikan lelaki kacak ni. Hoya!

7) Birthday aku, Syamim, yang manis, comel, hak hak hak, 29 March.
8) Result SPM, taktau berapa March. Diorang kata 20 March, aku tak pasti.
9) Birthday Sulli, 29 March. Kembar wei kembar.


10) MASUK PLKN WEI

30 MARCH 2013.
Inilah hadiah birthday aku okay. Terima kasih PLKN!
Oya aku dapat kat Maran, Pahang so...
Sape sama kem dengan aku roger roger ah ye. Boleh kita kawan dari sini.

That's all. So doakan result aku bagus, aku lepas test jpj dan aku dapat mengharungi hidup di PLKN.




No comments: