21 March 2016

Masa terluang.

Hello, to be honest aku paling tak reti buat tajuk entry and thats why tajuk aku merepek dan kebanyakkan lari daripada isi entry HAHAHAHAHA. Sorry tak kreatif macam uols!

Aku telah mendapat beberapa pertanyaan tentang bila nak update blog? Persoalannya relevan lagi ke blog ni zaman sekarang? Semestinya..... so-so. Tapi aku suka je baca blog orang macam blog Fatin Liyana, Vivy Yusof. So thanks kepada anda yang masih setia bersama dengan blogger picisan like me. Besar harapan saya supaya suatu hari nanti Lilomines akan berdiri gah setanding BeautifulNara. But we don't provide gossips! Mengucap, mengucap! HAHAHAHAHAHA

Pelik kan macam mana aku boleh mendapat ilham membuat karangan harini? Sebenarnya harini aku masuk office dengan lemahnya (bangun lewat also), sejak kulit aku mendapat attack daripada jerawat secara besar-besaran ni, aku makin malas bersiap. Muka pun dah macam mayat. Ramai tegur skin aku dah teruk HAHAHAHA yela selama ni aku takde la jerawat sangat, sebulan sekali masa period je, sekali naik macam monster dah meninggalkan parut-parut kurang comel di muka aku. Aku tengah cuba skin care baru ni dengan harapan boleh kembalikan zaman kegemilangan aku dulu, ok diam.

Ha pastu berbalik kepada muka mayat aku, aku skang ni bersiap, cuci muka - pakai toner - day cream/spf - powder tepek tepek - lip balm. Heh mana ada pakai foundation ke lipstick merah ke, no mood for that, no time, and also no motivation to go to work. Jujur. Lalu aku membawa muka tak semenggah aku ni pergi office.

Sedang aku busy tetiba dapat whatsapp daripada sir yang akan site visit aku mengatakan dia nak datang harini. Harluwwww bukan esok ke sir? Apa-apa jela. Datang lah dia kot jakgi, sementara tu aku sempat update blog. Menggunakan wifi office. Because i'm cool liddat. By the way, the main point that I would like to highlight here is, my birthday is just around the corner. Okay? Okay? Aku memang jakun sikit menjelang birthday aku ni maklumlah sudah 21 hahahahaha tua kan aku hm macam tak boleh terima hakikat betul aku dah 21 macam rasa dewasa betul but the truth is I am childish as f. No its not as fuck but as fish! HAHAHAHAHAHAH. Mmkay not funny, gerak lu.

No comments: