28 February 2015

Sushi.

Assalamualaikum.

HAHAHAHA hello. Ghairah sangat neh update blog sampai dua kali dalam masa seminggu. Maklumlah tengah midterm exam. Aku kan hanya mempunyai idea saat nak peperiksaan. Gittew. HAHAHAHA. By the way exam aku start Khamis ni jadi 5 hari aku mereput la kot. Papers aku ada 3 jewwwww sebab subject aku banyak takde exam + only project assignment. Best kan? Tapi busy. Kalah perdana menteri busy aku ni.

Nak cite pasal sushi. I am a big fan of Sushi macam seriously macam good good je aku cerita ni kan KAHKAH. Tapi betul. I like Sushi! Paling suka Chuka Idako.

Credit to Google.

Tetapi.....

Tetapi, my boyfriend hates sushi. Paling dia tak suka mestilah Chuka Idako ni. Dia kata macam janin. Geli. Amboi sesedap rasa je kau kutuk makanan favorite aku. Tapi aku heret je pergi Sushi King kalau aku craving. Dulik ape aku. Ko nak makan, ko makan, order je. Ko taknak, ha jakgi kite gi mamak eh makan :) HAHAHAHAHA jahat tak aku? Eh opkosh!

Tapi lately ni mamat Firdaus ni dah reti makan sushi! Yay! *boom bunyi bunga api* 

Sekarang dia dah berjinak-jinak makan sushi sebab selalu temankan aku kan, jadi dia order la mana-mana yang dia rasa boleh makan. Usually yang biasa-biasa jela. Yang crabstick tu, chicken, takoyaki. Salmon memang taklah. Tapi Chuka Idako a.k.a baby octopus macam gambo atas ni tetaaaappp dia takkan makan. Puas aku goda dia dengan menayang-nayangkan depan muka beliau tapi dia keras hati taknak cuba. Arghhh.

OK. Random kan pasal sushi ni. Saje nak gitau, ni dah masuk bulan March jadi bulan ni ada apa ya? Eh mestilah birthday IZAAN SYAMIM HANNAH MONTANA. 

Sekian, mekaseyyy!

No comments: