26 August 2014

19.

Hi uolssssssssssssssss. Masha Allah sister salam mana salam.

Assalamualaikum.

Saya dalam mood exam ini, tengah midterm exam semester 3. Wow times flies so fast, even faster than wifi P1 kat rumah sewa ini yang mengundang makian. Eh perasankah anda aku punya ilham menulis datang semasa exam? Entry aku mostly semasa tengah exam, tengah final, tengah midterm. Ini bukan petanda apa-apa. Cuma petanda hati penat nak kena luahkan kat mana-mana.

OH SELAMAT ULANG TAHUN KE 5 LILOMINES.BLOGSPOT.COM

Terima kasih kerana masih setia disini mendengar cerita sampah dan hambar Kakmim. Wow, sudah 5 tahun bersama blog pink ini. Entry masa sekolah kebanyakkan dah delete sebab malu lah babe nak baca balik, rempit sial I dulu. HAHAHAHAHA. Manade. Cuma, memalukan. Bukankah cerita percintaan dizaman sekolah sangat annoying untuk dibaca kembali! Kenapa aku bercinta semasa sekolah! OH NOOOOO. HAHAHAHAHA.

Tapi bercinta semasa di kolej, tak apa. EH?

You know what, sem 3 ni sem kemalasan aku rasanya. Hari-hari malas nak bangun pagi. Hari-hari rasa nak tidur dan makan dan tidur balik dan berharap cinta akan datang. Ok tipu je.

I've been through a lot of shits this year. Seriously being an adult is really annoying. Eh bukankah semua benda annoying bagi aku yang cepat annoyed ini? HAHAHA. Whatever. I just cant handle some shits so I throw them away. I started to think, sampai bila kan nak buat baik pada orang yang tak baik pada kita. I'm an evil bitch, just so you know. I don't care if people hate me for being me, I am a bad person, I admit it but that's better than being fake.

Oh secara tetiba emosi. Sorry nak period muehehehehehee

Cakap pasal exam, ada few juniors masa sekolah dulu tanya I macam mana nak DL kat college semua. Kau tanya Kakmim ke? Are you serious? Cuz I don't even know. Melihat kepada gaya aku belajar, pergi class buat tutorial balik rumah tidur melepak keluar sana sini, I don't think that I can answer that kind of question. DL selama dua sem bagi aku rezeki, I am just plain lucky. And I thank Allah for that. Alhamdulillah. Sebenarnya semua ni bergantung pada usaha masing-masing, dan rezeki juga. Sentiasalah bersyukur. Okay? ceh ustazah engkooooo.

Dahlah, bersurai.

No comments: