17 June 2013

My new baby!

Hi guys! Assalamualaikum.

So macam you guys tahu, next week kita dah masuk college. Alhamdulillah. Lapang dada bila dah settle semuanya. Tadi Najwa and I pergi bank settle kan yuran semua. Yeap. Dah settle yuran. Argh tak sabar nak masuk college sama. Semoga kami istiqamah dalam pembelajaran dan tidak main main serta tidak menghampakan parents kami yang terpaksa berbelanja besar bagi menghantar kami ke college. Dahla bukan ipta :( Banyak nak pakai duit :( Kesian parents aku. Haruslah aku belajar sungguh-sungguh begini.

Eh bukan tu nak cite. Kisah sedih simpan sendiri. Kisah happy harus di kongsi kahkah.

Terima kasih ayah sebab belikan saya ini....................


ACER ASPIRE S3!

Big thanks to my parents sebab hadiahkan saya laptop baru.... Laptop saya yang dibeli ketika saya berusia 14 tahun sudah selamat dikebumikan. Hahaha. Taklah. Masih ada dalam bilik aku. Huwaaargh! Sayang laptop tuuuu. Ada banyak video kpop aku download dalam tu. Mengapa kamu buat hal!!!!! Setelah sekian lama aku tak dapat guna laptop ((selama ni guna laptop ayah je sebab laptop kesayangan aku dah rosak hmmmmmmm)) akhirnya aku ada laptop sendiri balik! Yay! Alhamdulillah!!! Rasa nak nangis je tadi ayah belikan. Bolehlah aku menonton drama korea online sampai tak tidur 3 hari kemudian sakit kepala secara melampau lepasni. Kids please dont try this at home. Bad habit. Bad habit. Kakak syamim selalu cuba ketika selepas spm dahulu. Hasilnya, PERUT BUNCIT BHAI. Dah ah laptop ni nipis gila rasa macam muat je kalau letak dalam handbag hahahahahhahaha. Over.

Jadi apalagi eh. Preparation untuk college, well borang tak isi lagi hahahahahahhaah barang barang ada la beli dah sikit sikit. Baju tak packing lagi pastu aku asyik habiskan duit mak bapak je sekarang ni ya rabbi berdosanya aku.. Asyik mintak duit je hahahahahaha mesti parents aku tak sabar nak suruh aku blah dari rumah ni, duduk rumah menghabiskan borehhhh jo. Bukan setakat boreh, habiskan duittttttt dan air liur je membebel kat aku. Well sejak sejak dah ada lesen ni memang asyik hilang je kereta bapak aku kahkahkah. Tapi sekarang aku dah boleh duduk senyap kat rumah la memandangkan kawan aku ramai dah blah pi study. Kalau tak.... asal keluar je balik malam. Ajet ajet dak jahat do aku ni. HAHAHAHA. Bukan selalu. Haritu aku kena grounded sehari, takleh keluar rumah sebab balik malam. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAA. 

Whatever it is, aku tak sabar nak pi college hahahahaha dapat college pulak dengan Najwa, geng kamceng, bebigurl aku hahahahahaha memang best ah, kalau Affat & Fatin & Izzati satu college dengan kitorang mesti lagi gempak. Memang sakan la. Okay tu je buhbye!

2 comments:

Anonymous said...

hahah bestnyee. berapa nilai fulus habis beli lappy tu?

Cik Lilo said...

Mimi ; Heheh murah jeewwww, tak mampu nak beli mahal mahal hehe