12 October 2012

Goodbye, jumpa lagi sebulan setengah!


Ini adalah entry terakhir saya sebelum saya SPM. Jadi saya nak membebel puas-puas.

Tak lama lagi nak habis sekolah dah. Tak nak habis rasanya. Huwargh! Apa aku nak buat weh kalau tak sekolah? Tak tau apa okay.

Saya sekarang ni hanya mampu berserah jelah. Saya mengaku saya ni pemalas. Study pun ikut mood. Tapi berangan nak straight A's. Memang taklah kan. Untuk dua minggu sebelum SPM ini, saya struggle. Seboleh mungkin. Saya harap paper tahun ni semuanya memudahkan saya & semua calon SPM. Semua yang soalan tanya, saya tahu jawapannya. Tu je aku mintak.


*random gila gambar ni* *ehem* *boyfriend sape tu*

Lepastu, nak minta maaf kat semua orang, yang pernah saya sakitkan hati dia. Pernah saya tercakap kasar dengan dia. Pernah termengumpat dia, terjeling dia, terkutuk dia semua ah. Saya ni kan jahat. Muahaha. Kadang-kadang saya cakap tu niat nak gurau, tapi ada yang ambik serious. Jadi saya minta maaf kat semua okay! Maafkan saya.

Tolong doakan saya & kawan-kawan saya semua dapat jawab dengan tenang, mudah. Doakan kejayaan kami semua!

To my awesome friends, serious ah study ah weh. Nak naik stage sama-sama kan next year. Janji tuuuuuu.



To all kpoppers yang sudi memeriahkan timeline twitter saya setiap hari, lepas spm korang tunggu ah okay! Aku spazz hari-hari sampai korang bosan tengok muka aku. Youngmin baby, tunggu i okay. Lepas spm, i tengok you hari-hari. Bila you datang Malaysia, i janji i akan stalk you dari kat airport sampai balik hotel sampai kat concert sampai you pergi mana-mana semua i stalk sampai you kenal nama i, muka i. Muahahahahah. Coz you're my baby!

OK SEMUA JUMPA LAGI SEBULAN SETENGAH ;) GOOD LUCK TO ALL 95S, WE CAN DO IT BAYBEH!

SPM SPM SPM MUAHAHAHAHAHAHHAHAA. 
*bukan result aku* 
*nak camni gak*
*cough*

No comments: