02 January 2012

Hari Pendaftaran.

Hai Assalamualaikum semua!

Tadi kita pergi daftar sekolah. Hik hik hik cam tak caye je dah form five dah kita. Hik hik hik. Dulu masa buat blog baru form two. Hik hik hik. Oh gedik gila camni.

Hmm so pagi tadi aku jadi anak terbiar ah kan sebab ayah aku uruskan my brother yang masuk form one dekat dewan. Aku pun lepak kat class. Tapi bukan kat dalam class ah, kat koridor tu. Lepak dengan Syamie, Ayie, Ijat, Syafiq dan sesiapa lagi ah. Kawan perempuan aku semua menghilangkan diri. Affat pun tak sempat jumpa sebab dia datang lambat sangat. Syafiq cambodoh je perangai. Macam penggatal. Geli gila weh aku. Setiap kali dia datang dekat mesti aku terus mencari perlindungan dekat Syamie dengan Ayie sebab Syafiq ni buat aku cuak je. Memang dapat ah bodoh sekali dua dengan aku. Wahahahaha!

Then agak-agak dah lapar camtu pukul 9 lebih, Ayie ajak aku turun kantin makan. Bukan senang weh Ayie nak buat baik dengan aku. Bukan senang k. Jadi aku harus ah mengambil kesempatan. Dah orang nak belanja. Kantin dah lawa weh! Makcik kantin pun dah bertukar. Semua macam datin-datin gitewwww. Menu pun ada yang bertukar jugak. Boleh tahan ah sedap dia. Tapi pedas. Lepak berdua ah dengan ayie kat kantin. Borak borak borak. Sekali awek Ayie lalu, hahahahahahhaha menciput dia. Ala ala ithna, jangan ah jealous kitorang kawan je k.

Then cari my dad kat dewan, semua budak form 1 lagi tinggi dari aku. K pendek.

Then ambik result aku, daftarkan adik aku. Then bye! Oh ya cikgu kitorang ada yang bertukar :'( Tapi taktau ah kalau ni jadual sementara kan? Biasanya camtu.

Teacher Salmi guru kelas kitorang lagi. Yay. Tapi dia tak ajar maths, dia ajar sivik. Maths kitorang cikgu apetah aku tak kenal. Then add maths dengan physics Sir Yusoff ajar. Aduyai. Sudahlah aku takfaham dia ajar physics tahun lepas, tahun ni ajar add maths sekali. Hambek kau. Tapi aku harap ni bukan jadual sebenar. Seriously kalau boleh kekalkan lah cikgu last year. Dah serasi kot. Tu je k bye!

5 comments:

amira faqihah said...

welcome to senior year :)

Cik Lilo said...

Twinkle : Hi, welcome!

Asma said...

Selamat meniti tahun terakhir persekolahan :)

Anonymous said...

syamim da tua XD eh, ada tag dkt blog! :D

Cik Lilo said...

Asma : Thanks!

Aqilah : Akak lagi tua. Baiklah