21 October 2011

Tinggal kimia je oi

Fuh. Yeahhh tinggal chemistry je lagi. Chemistry lagi dua minggu. Minggu depan takde exam. Weheeee gembiranya tak terkata oh yeah! Masa exam add maths tu, phew bapak pening kepala otak aku. Bayangkan, blok kitorang tu blok F. Blok menempatkan pejabat and bilik guru. Tepi dewan.

Budak form 3 yang duduk dalam dewan sebab aktiviti lepas PMR tu, boleh buat bising. Jerit-jerit huha huha macam !@#$%^!!. Dah tu berkompang bergendang bagai. Nyanyi lagu pengantin lah hape. Ya Allah. Menggangu gilaaaaaaaaaa. Then cikgu suruh kitorang kemas beg turun pergi kelas Form 6 yang kosong.

K turun. Cikgu siap pesan "On the way nanti jangan ada yang tanya-tanya kawan ye jawapan. Jujurrrrr". Baiklah.

Sampai je bawah, kelas form 6 tak cukup kerusi. Adalah belas-belas je meja dia. Pergh naik balik. Masa kitorang terbuang almost 20 minutes kayh. Then terserempak dengan Puan Aidah, teacher add maths. Then dia cakap macam ni,

"KESIANNYA AWAK. TAKPELAH NANTI SAYA BAGI MARKAH BONUS"

Hahahahahahahahaha i love you lah teacher. Bagi markah 20 tau bonus, sebab 20 minit? Aikkkk.

Physics, haha taknak cerita kat awokkkk semua :P

Okay harini I ponteng sekolah. Sebab takde paper. Good luck Affat menjawab Bio. Alah bio kacang je, kacang goreng gitewww. Affat kan pandai. Selalu dapat straight A's. Bila la aku pulak -___- Takpe usaha tangga kejayaan haha. Tanpa tangga naik lah lif untuk menuju kejayaan. See cemana nak berjaya kalau main suka hati je buat ayat. Hayyyyyohh!

Okay hari Ahad ni nak pergi lunch dengan maw maw maw maw maw maw maw. Mestilah doooooo, mestilah kena jumpa. Bukan senang kau tahu. Dia kan retis. Sebulan sekali je dapat keluar makan bersama dia. Tu pun kalau sebulan sekali. Pernah sampai 2 bulan tak ketemu yeahhhh. Dah la macam-macam benda aku nak cerita kat dia. My mom la cadangkan makan kat situ, aku pun ajak lah dia. Heheh. Tunggu ye entry makanan aku. Zzzzz.

Okay nak main game neh, bye!