14 April 2018

23.

Assalamualaikum!

Saje je nak update blog untuk kenangan diri sendiri di masa hadapan. I just turned 23 two weeks ago. HAHAHAHAHA. So old! I can't believe that I am 23. I started blogging when I was 14, if I am not mistaken. 9 years later, my blog is still here. Yay!

Being an adult is not easy. Masa remaja sibuk nak jadi adult tapi sekarang sibuk nak pergi sekolah balik. Jadi adult means banyak benda kena fikir sendiri. Kau tau la kan aku dengan kemahiran berdikari aku memang tak boleh berjalan seiring. Kihkih.

23? 23 is a weird age for me. Majority of my high school friends or college friends are married, having kids, some are still struggling to finish their studies and some are working already. I bujang lagi so kalau ada ongkaye nak kat I boleh la masuk meminang. Nak ongkaye je tau! HAHAHAHAH gurau je sis.

I am in my final year of degree already. I punya exam lagi dua minggu tau so macam nervous ah sikit. This semester I study awal sebulan sebab biasalah banyak chapter nak kena cover sebab masa dalam kelas main main dan berangan je. This final exam is reaaaaally important for me. Ni last exam I before I finally grad. I nak grad with first class hons la kan sebab siapa je taknak? Tapi taktau la dapat ke tak. Harap dapat la sebab aku sejenis takboleh terima kekalahan HAHAHAHAH sebab sejenis akan pastikan apa aku nak aku dapat. Aku geram dan emo kalau aku nak satu benda tapi aku tak dapat. Contoh paling senang aku nak makan Kfry tapi haritu pukul 3 je chicken cheese dia dah habis. Aku emo gile lalu membawa diri makan Dakgalbi. Tu contoh. Kenapa pulak masuk bab makanan ni sorry sorry memang mengarut.

Sekarang ni kalau pergi kenduri mesti orang tanya kenduri aku bila lagi...... Hm! Siapa je taknak kahwin kan. Lagi lagi aku dengan Fir dah 4 tahun together. Member lain semua naik pelamin dah hahahahahaha. Tapi tulah nak buat cemana sis. Aku pun tak kerja lagi and my boyfriend is still struggling to survive in this economy. So tunggu la dua dua stable, dalam setahun dua lagi inshaAllah kalau dipanjangkan jodoh, nanti sampai la kad jemputan tu eh.

By the way thats all for today. Aku emo sikit lately ni. Biasalah masalah dalaman hahahahahaha. OK bye

No comments: