11 August 2013

Dear blog,

Hello. Hi everyone!

Well sebenarnya dah seminggu kat rumah. Tapi pishang je. HAHAHAHA.

So sebenarnya aku balik hari Sabtu yang lepas. 3/8/2013. Menaiki bas ekspres untuk pertama kali dalam hidup. Masuk je bas terus pasang ipod dan tidur. Bukan apa, mabuk jalan katakan. Kang muntah aku dalam bas tu siapa nak cuci? Bak kata Najwa "Susah bawak orang mabuk ni, kuat minum" HAHAHAHA KWANG HAJOOOOO!

Sampai KL, terus pi shopping raya last minute blahblah and berbuka with family belah Ayah. Hari Ahad pula pergi iftar with best friends since high school yang dah berbulan tak jumpa sebab memasing dah sambung study. Rindu kemain lagi! Kecoh Cafe tempat kitorang makan tu dengan cerita-cerita college life kami yang awesome ni hahahahhahahha. So sempat lah jumpa Fatin, Affat, Izzati, Najwa ((eleh dia ni hari hari jumpa roommate katakan hahahahahaha but oh well she's still my bby)) then jumpa boys Ijat, Ayie, Wan, Haziq. Syamie takdo, dia last minute cancel jumpa kitorang biasalah kitorang tak penting kan lalalalala tetiba touching hahahahahahhaha.

Then lepak lepak sume sampai malam. Esoknya balik Dungun untuk beraya. Hari Sabtu kemudian baru balik BK. Harini dah hari Ahad. Esok Isnin kan actually aku kena balik college dah esok sebab class start Selasa ni and exam lagi 2 weeks but oh well segalanya tidak seperti yang disangka. Aku akan pulang ke Kuantan hari Rabu or Khamis. Bergantung kepada flight/bas yang ada, sebabnya aku akan ke Singapore esok!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAHA. Benda dah beli ticket lama dah kot. Since awal tahun so takkan aku taknak pergi. Bazir lah weh bazirrrrrrrrrrr. So yeah esok sambung holiday dengan family. Then baru balik college. So harini aku bertungkus lumus siapkan assignment semua so that aku tak perlu fikir pape masa holiday. Yay!!

Masa malam nak raya tu aku cakap kat Zarul Afiq.

"Esok jangan lupa wechat call tau. Nak minta maaf & nak duit raya sekali"
"Nak duit raya kena minta maaf sampai nangis"

Kejam tak kejam lah!

That's all. Pictures? SEMUA KAT INSTAGRAM SO SILALAH FOLLOW INSTAGRAM HAKU ; syamimbueno. Hahahahahaha. Bye korunkkkkkkkkkkkkkk.

No comments: