29 December 2011

Pretty girls.

Hai hai hai! Aku tak tahu ah kenapa dashboard aku buruk gila. Memang buruk yang boleh mendatangkan kemarahan. Dashboard korang okay tak? Aku tak macam tulisan hilang-hilang ke apa? Aku dah la stress gila ni, boleh pulak dia hilang-hilang. Semalam menyaksikan aku membebel dekat twitter sepanjang petang dan malam tapi nasib baik tak kena twitlimit. Membebel pasal penipu, perokok dan sebagainya. 2 3 orang jugak perasan asyik muka aku je kat timeline tu hahaha nasib kau ah tak follow ramai orang. Aku follow 700+ orang jadi laju gila timeline aku. Asyik orang lain-lain je, jarang yang sama. Lulz.

Heh semalam i takboleh tidur lah. Takboleh takboleh. Jadi aku mengkacau orang lah. Apa lagi kemahiran aku. Muahaha. Lepas offline tu aku otp dengan Razi. Merepek banyak, sakit jiwa aku. Pastu borak dengan Muadz. Pun merepek banyak jugak. Kesian dia tengah tidur terpaksa jugak layan aku. Aku suruh tidur balik, taknak. Nak teman konon. Geli. Pastu aku dah mengantuk gila tu, pukul 4 pagi aku tidur ah. Tu pun lepas update twitter kat hp. Hahaha.

Pagi ni bangun awal dari biasa. Tahniah kepada aku.

Siapa add aku dekat fb tu, sorry to say ah, aku memang pemalas tahap gaban nak approve orang. Friend request aku jarang sekali dilayan. Berlambak-lambak. Bukan apa, kalau kau perempuan insyaAllah aku approve. Kalau lelaki? Heh tengok keadaan lah jugak. Kalau aku kenal aku approve ah. Tak pun kalau mutual friends ramai. Tapi lebih pintar kan kalau anda mention saya di twitter saja. Lebih mudah aku nak merepek dengan korang.

No comments: