15 January 2012

Mon-day.

Hai boys and girls. So esok Monday. Bermulalah hidup seharian sebagai seorang pelajar. Saya update selaju yang mungkin ni sebab tengah study. Well. Study la sangat kan. Ada la sikit. At least ada usaha k. Usaha tu penting, berjaya ke tak belakang kira. Ada rezeki, berjayalah aku. Ngeh ngeh ngeh.

Haaa budak sekolah semua yang cintakan sekolah. Adakah anda tahu kita akan bercuti seminggu? Well i don't know sekolah you all lah kan, tapi sekolah aku cuti seminggu doh! CNY! Yay yay yay. Jangan nak gembira sangat, tentulah cikgu akan rosakkan mood cuti dengan memberi kerja sekolah banyak gila macam gunung. Mestilah. Diorang pandai k nak rosakkan mood honeymoon kita semua. Jadi jomlah kita study. Terutama student spm tu. Bawak-bawak la ke jalan yang benar sikit. Hahaha amboi.

Ok tu je. Thanks Affat Baby sebab datang rumah kita tolong kita buat kerja. I lap chu much much. 4 jam kot lepak, puas hati dapat gelak banyak-banyak. Tu pun nasib baik kau kena pergi hantar kakak kau, kalau tak sampai ke tengah malam ah jawabnya melepak. Hahaha.

Oh yaaaa pagi tadi tuition maths masa balik tu hujan tau. Omg omg omg! Aku basah kuyup k. Dah ah naik motor dengan Izzati. Memang aku gi tuition naik motor dengan dia pun. Memang redah jelah hujan jawabnya. Hahaha boleh pulak dia buat lawak aku dah basah gila babeng tu. Adoi. Hoi bila nak birthday ni lambatnyaaaaaaaaaaa. Parents dah janji untuk birthday aku kalini, AKU DAPAT LESEN KERETA. Be jelly. Haha. Aku mintak Blackberry, tapi kena tengok result exam dulu. Kalau okay, aku dapat. Kalau tak, guna jelah samsung aku ni. Lagi pun baru je beli corby ni. Tak sampai 6 bulan lagi. Hahahaha cambodoh je.

Tak pun, aku mintak ni.

Nikon 1, pink color!

Haritu aku mintak kat Muadz. Hahaha selamba kodok je aku mintak kat dia. Wahai Muadz, sila belikan ye. Nanti saya sayang awak lebih. La la la. Ok bye!

No comments: