16 January 2012

Lovely daddy.

Haritu ayah aku ambik aku balik sekolah, sekarang ni memang ayah aku yang hantar and ambik aku balik sekolah. Ayah aku dah berhenti kerja sebab my mum kan dah nak bersalin. Lagipun my dad nak kerja sendiri je. Senang sikit nak pantau aku ni hahaha tetiba. Okay haa haritu en, dia ambik aku balik sekolah. So biasanya aku masuk kereta mesti terus puji-puji dia. Pada suatu hari....

*masuk kereta*

Me : Hai daddy! Handsome gila ayah harini.
Ayah : Aik? Baru tau ke? Nak apa ni puji-puji?
Me : Nak duit la apa lagi hehehehehehe.
Ayah : Eleh kalau nak apa-apa baru nak puji kan.
Me : Alah bolehlah yah, ayah handsome gila ah. Seriously yah, ayah kacak, handsome, bergaya, macho.
Ayah : See the leg ah!!!!!!!!
Me : Perasan! Ayah nak duit!
Ayah : Takde duit, ok byeeeeee.
Me : Oooooo pandai main ok bye eh sekarang. Taknak kawan.
Ayah : Taknak kawan sudah, ada aku kisah?

Me : EEEEEE BENCILAH CAKAP DENGAN AYAH NI. *terus masuk rumah*

Hahahahhaa kwaja kwaja! Main kasar bapak gwa sekarang. Main kasar. Main kasar. Sebenarnya aku mengada je mintak duit. Kerja aku memang mintak duit, tak dapat kat ayah aku, dengan bonda pun boleh. Tapi bonda cam kedekut sikit. Ayah cam baik sikit. Tapi kena layan perangai annoying dia dulu ah. Memang panas hati doh.

4 comments:

Syu said...

"see the leg lah"
terbaikk! xD Best ada ayah macam ni ;)

Hikaru Yui said...

sempoi sungguh ayah guna 'ada aku kesah'..kahkah

tp kesian bonda.. bukan kedekut.. nak berjimat tu..hehe

Cik Lilo said...

Syu : Hahah dia suka sangat guna ayat see the leg ah tu.

Cik Lilo said...

Yui : Muahaha selalu dah kena dengan dia camtu. Jimat la sangatttt :D