18 January 2012

HAPPY CANGAT-CANGAT

Hai omg omg omg pengsan!!!!!! Guess what? Ala guess la guess la. Kitorang dah dapat jadual baru and dah start guna pun tadi. Hahahahhaa puasnya hati aku. Puasnya hati weh.

Maths - Teacher Salmi
Add Maths - Teacher Aidah


Dua cikgu paling best abad ini ajar kitorang balik! Thanks kepada orang yang buat jadual tu, thanks sesangat sebab bagi balik kitorang cikgu berdua ni. Macam last year. Cikgu kitorang semua kekal macam last year kecuali sejarah je tukar cikgu Aizan. Best gila cikgu ni. Dah la baik gila. Bila kitorang dapat jawab soalan walaupun sikit je jawapan tu dia mesti cam "Okayyy bagus! Bagus awak ni! Pandai!" Alalala so sweet. Pastu kalau ada 15 minit lagi masa nak habis, dia tanya kitorang dulu nak belajar lagi ke tak. Baik kan? Dah la faham gila dia ajar. Hehe. Cikgu lain semua best. Tambah-tambah dah dapat cikgu dua orang kat atas tu. Memang semangat la aku en buat kerja.

Kau bayangkanlah aku focus gila kot masa add maths tadi. Siap kot kerja aku. Penuh semangat aku mengira arithmetic progression tu. Siap tolong ajarkan Izzati dengan Athirah sekali. Bapak en, biasanya diorang yang ajar aku. Ni aku pulak ajar diorang. Pergh memang rajin terlebih harini. Masa maths jangan cite ah, laju je tangan aku tekan kalkulator tu. Seriously ah, kalau aku suka cikgu tu, aku suka subjek tu, aku memang focus. Sampai tak bercakap langsung. Si izzati pulak buat statement maut en.

"Syamim en kalau kau focus belajar diam je. Tak bercakap langsung. Aku pulak yang takut nak tanya kau macam-macam"


Hahah bongok ah. Tanya jelah. Sian izzati, disebabkan aku diam je, dia takut nak tanya aku soalan yang dia takfaham. Pelik la kan orang banyak cakap tetiba diam.

Oh ya cikgu kitorang en fight nak dapatkan balik kelas kitorang kot. Wah i love you teachers! Gila ah, sayang gila en kat kelas kitorang yang bising ni. Hihi. Dengan ini saya berjanji akan belajar bersungguh-sungguh. Ok bye nak baca novel. Hahah tetiba.

2 comments:

Hikaru Yui said...

ni cgu yg peace tp thums up tu kan? hehe

betul tu kdg2 sbb kita selesa dgn certain2 cikgu senang kita nak belajar... good for you lah..

bg dapat A+ add maths k.. senang je admaths.. pusing kot mana pun tambah tolak darab bahagi jugeee..hehehe

Cik Lilo said...

Yui : Haah cikgu peace thumbs up tu hahah!! Tau takpe, cikgu yang kita suka lagi senang nak faham dia ajar. LOL! InsyaAllah. Tadi cikgu tanya target, orang target A- je wakakaka