29 January 2012

Esok sekolah.

Hai. Esok sekolah. Selamat tinggal online, selamat tinggal main game. Selamat tinggal tidur lambat. Selamat tinggal texting. Selamat datang belajar. Selamat datang buku. Selamat datang sekolah!

Baru je beberapa minit yang lepas Fahmi text aku.

"Weh aku nak pergi dah. Bye! Take care!"


And aku dah macam *tengok jam* okay fine. Memang dia kena balik dah pun asrama. Dah nak pukul 5. Then aku call dia.

Me : Hi! Weh kau nak pergi dah eh?
Him : Hi! Yelah. Nak pergi dah ni.
Me : Ohhhhh hmm.
Him : Kau take care tau.
Me : Yelah. Kau pun, belajar rajin-rajin.
Him : Kau pun sama! Byeeeee.


OMG! Aku rasa nak nangis wehhhh. Ye ah. Dia sorang je rajin text aku masa cuti. Selalu bagi aku semangat nak belajar. Selalu nak tolong aku kalau ada subjek aku tak faham. Baik gila ah dia. Dia sorang je kawan aku yang rajin gila. Ughhhhh. Sedih tau setiap kali dia nak balik asrama dia balik. Aku pun yang sedih. Awek dia taktau ah. Haha dia mana ada awek :P Setiap kali dia sampai rumah, orang yang pertama dia text mesti aku. Mesti dia macam "Weh syamim, aku dah sampai rumah ni". Huuuuu sedih.

Tapi takpe ah. Asrama dia bukan jauh pun. Kat Sek Men Sains Hulu Selangor ni je. Dekat je. Nanti balik kalau baca blog aku, tolonglah bangga sebab aku dah mula rindu nak text kau ni.

Okay bye saya nak nangis.

Eh weh, aku printscreen kat hp aku yang kau panggil aku Princess tu hahahahahahahahah kantoi! Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!

8 comments:

Mish Apple said...

bosannye. nak sekola dah.

Cik Lilo said...

Apple : Tau takpe! Taknak sekolahhh

aqilah mazalan said...

syamim gatai! eh princess syamim gatai! :P

Cik Lilo said...

Aqilah : Hahahahhahahaha yeke? Biasa lah tu dah 17 dah boleh kawen!

aqilah mazalan said...

Syamim gatal nyaaaaaa, kang umur 18 dah anak 2. cmne tuh? kikiki

Cik Lilo said...

Aqilah : Hahahahaha tak mungkin berlaku kak oi!

♥[tahirah]♥ said...

wuishh Fahmi tuu.. Nak kita tolong kirim salam tak? haha

Cik Lilo said...

Tahirah : HAHAHAHAHAHAHA KIRIM LA SALAM KAT DIA. KENAL KE?